Logowanie Rejestracja
FAQ

Czy korzystanie z portalu smacznego.rzeszow.pl jest darmowe?

Tak, korzystanie z wszystkich podstawowych funkcji portalu smacznego.rzeszow.pl jest darmowe. 

 

Czy mogę mieć więcej niż jedno konto użytkownika w portalu?

Oczywiście, ilość kont nie jest w żaden sposób ograniczona, natomiast dużo wygodniej będzie zarządzać wieloma lokalami z jednego konta. 

 

Po co przy każdym lokalu i potrawie dodawać zdjęcie, czy nie łatwiej byłoby wpisać samą nazwę?

Oczywiście byłoby łatwiej i można tak robić, jednak z doświadczenia wiemy, że wszelkie oferty opatrzone zdjęciem budzą zdecydowanie większe zainteresowanie internautów.  Dodanie zdjęć do lokali oraz potraw pozwoli na zwiększenie atrakcyjności Państwa oferty i portalu jako całości

 

Co należy wpisać w polu "składniki" przy dodawaniu potrawy?

W polu składniki należy wpisać możliwie precyzyjnie główne składniki potrawy. W przypadku np pizzy sprawa jest jasna, natomiast w przypadku potrawy obiadowej np schabowego, zalecamy wpisać np: kotlet schabowy, ziemniaki, marchewka, kapusta. W przypadku Drinków, można wpisać składniki drinka np: sok ananasowy, wódka, malibu. Możliwie precyzyjne określenie składników potrawy pozwoli na skuteczne wyszukanie ich w wyszukiwarce portalu. Zalecamy wypełniać pole "składniki" przy każdej potrawie.

 

Nie mogę się zalogować na moje konto, co się stało?

Możliwości są dwie:
1.Wpisujesz niepoprawne hasło lub login. W takim przypadku skorzystaj z opcji "zapomniałem hasła" w formularzu logowania i podaj swój email który podałeś przy rejestracji w portalu. Na ten adres zostanie wysłana instrukcja resetowania hasła.
2.Administrator serwisu z jakichś powodów zablokował Twoje konto. W takim przypadku skontaktuj się z administratoem pod adresem bok@smacznego.rzeszow.pl

 

Dodałem lokal, ale nie widać go w wyszukiwarce portalu.

Prawdopodobna przyczyna to status lokalu ustawiony na "ukryty". Zmiany statusu lokalu można dokonać w zakładce Moje lokale.

 

Dodałem potrawy do karty dań, ale nie są one wyświetlane w wyszukiwarce ani na stronie mojego lokalu.

Żeby potrawy dodane do karty dań były widoczne w portalu, należy tą kartę przyporządkować do lokalu. Można to zrobić w zakładce Moje lokale, klikając link Zarządzaj przy wybranym lokalu i następnie w zakładce "Karta dań" wybrać kartę do powiązania z lokalem.

 

Dodałem reklamę, ale nie jest ona wyświetlana.

Możliwych jest kilka przyczyn:
1.Nie aktywowałeś (nie opłaciłeś) reklamy. Reklama jest nieaktywna. Wejdź na listę reklam i kliknij opcję "Dokup" aby aktywować reklamę.
2.Reklama została opłacona, ale płatność jest w toku - trzeba poczekać aż system otrzyma potwierdzenie z Twojego banku o pomyślnie zakończonej transakcji
3.Skończyła się opłacona pula odsłon dla reklamy. Możesz dokupić wyświetlenia reklamy klikając opcję "Dokup" na liście reklam.
4.Reklama jest wyświetlana ale możesz jej nie widzieć, ponieważ reklamy są wyświetlane rotacyjnie, co oznacza że na jedno miejsce reklamowe może przypadać wiele reklam - nowa reklama jest ładowana za każdym razem gdy ktoś wejdzie na stronę.

 

Dodałem aktualość, ale nie jest ona wyświetlana.

Sprawdź czy w dodanej aktualności są ustawione poprawne daty publikacji (od - do).
Możliwą przyczyną jest również wygaśnięcie abonamentu premium.


 

W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą pod adresem bok@smacznego.rzeszow.pl